yoooooo...smlm aku belek2 la 1 blog nie,hehehe sbnar nye aku kan baru je angkt kete Saga BLM kkaler puuutih...hohohoh so aku igt nk join la team2 saga nie...belek pnye belek....skali aku jmpe 1 team niee heheeh mcm best je dorg nye event2 huhu so aku desite la nk join..
name team tu PROSBOC..style gak la team nie sbab dorg nie byk jalan2 hehe aku sker..so aku join la team niee..baru register kat blog..lom register btol2 lg...hehe kene byaar RM50 plak..
adoi =.="...jap wey cite tegantong..later2 aku cite blk..bz
Monday, February 22, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


No comments:
Post a Comment